Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896
Назва: Інтернет-технології стимулювання продажів
Автори: Рожко В. І.
Теми: інтернет
маркетинг
ресурс
ефективність
сайт
бізнес
комунікація
технологія
рекламна кампанія
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Рожко В. І. Інтернет-технології стимулювання продажів / В. І. Рожко // Маркетингова освіта в Україні: матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.: тези допов. – Київ, 2021. – С. 359-360.
Короткий огляд (реферат): Найефективнішим засобом комунікації та реклами у сучасних умовах ведення бізнесу стає мережа Інтернет. Для вітчизняних виробників, доцільним є розробка web-сайту, що дозволить побудувати ефективну систему взаємодії зі всіма суб'єктами ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mou_21-105.pdf516,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.