Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27920
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоваленко К.-
dc.date.accessioned2022-06-27T21:20:55Z-
dc.date.available2022-06-27T21:20:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоваленко К. Впровадження концепції холістичного маркетингу та її складових з метою підвищення ефективності збутової діяльності на підприємстві ТОВ «ФАВОРІТО» в умовах діджиталізації: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 051 «Економіка» / К. Коваленко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27920-
dc.description.abstractАктуальність теми дипломної роботи зумовлена тим, що перехід економіки до ери цифрових можливостей спричинив необхідність діджиталізації процесів управління та використання цифрових каналів у маркетинговій діяльності бізнесу задля задоволення потреб ринку. Метою бакалаврської дипломної роботи є обґрунтування теоретичних та розробка практичних аспектів холістичного маркетингу та використання методів цифровізації в структурі маркетингу, збутової діяльності як засобу підвищення ефективності діяльності підприємства кондитерської галузі ТОВ «ФАВОРІТО» та підвищення його бренду. Об’єктом дослідження є процес розробки перспективних напрямків впровадження холістичного маркетингу та діджиталізації збуту. Предметом дослідження є основні напрямки та інструменти впровадження холістичного маркетингу та використання методів цифровізації в структурі маркетингу збутової діяльності. У першому розділі наведені основні теоретичні аспекти впровадження концепції холістичного маркетингу на підприємстві в умовах діджиталізації. У другому розділі проведено всебічний та ґрунтовний аналіз фінансово-економічних показників, ринкового потенціалу, комплексу маркетингу, а також сформовано оцінку ефективності збутової та маркетингової діяльностей та використання методів цифровізації у структурі маркетингу досліджуваного кондитерського підприємства ТОВ «ФАВОРІТО». В третьому розділі дипломної роботи було розроблено заходи щодо впровадження концепції холістичного маркетингу, методів цифровізації збутової діяльності, та проведено оцінку ефективності даних заходів. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо необхідності впровадження концепції холістичного маркетингу, agile-маркетингу, підвищення рівня цифровізації маркетингу та постійного моніторингу ризиків за допомогою складання карти ризиків для досліджуваного кондитерського підприємства ТОВ «ФАВОРІТО».ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectдіджиталізаціяru_RU
dc.subjectконцепція холістичного маркетингуru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectвпровадженняru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.titleВпровадження концепції холістичного маркетингу та її складових з метою підвищення ефективності збутової діяльності на підприємстві ТОВ «ФАВОРІТО» в умовах діджиталізаціїru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Коваленко Катерина В_ктор_вна 6.051.060 Економ_ка п_дприємства.pdf5,76 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.