Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28045
Назва: Управління безпекою маркетингової діяльності: обліково-аналітичне та організаційне забезпечення
Автори: Пилипенко А. А.
Теми: консолідація інформації
обліково-аналітичне забезпечення
маркетингове управління
управління маркетингом
розвиток
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Пилипенко А. А. Управління безпекою маркетингової діяльності: обліково-аналітичне та організаційне забезпечення / А. А. Пилипенко // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матер. ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Дніпро, 21 квіт. 2022 р. – Дніпро : Ун-т митної справи та фінансів, 2022. – С. 255-257.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливість одночасної орієнтації процесів організації обліку та управління економічною безпекою діяльності підприємства на положення стандарту ISO 22301 «Системи управління безперервністю діяльності». В основу підтримки безперервності покладено належну організацію маркетингової діяльності, як базису забезпечення безпеки присутності підприємства на ринку. Облік розглянуто як джерело консолідації інформації в системі маркетингового управління підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28045
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко_облік та безпека маркетингу.pdf452,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.