Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28319
Назва: Правовий аналіз договору франчайзингу в сфері інтелектуальної власності
Автори: Єрофєєнко Л. В.
Теми: франчайзинг
комерційна концесія
договір
інтелектуальна власність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Єрофєєнко Л. В. Правовий аналіз договору франчайзингу в сфері інтелектуальної власності / Л. В. Єрофєєнко // International Scientific Journal “Internauka”. Series: “Juridical Sciences”. — 2022. — № 11. https://doi.org/10.25313/2520-2308-2022-11-8443
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на значне розповсюдження франчайзингових відносин у світі, вони досі не мають достатньої нормативно-правової регламентації у вітчизняному законодавстві. Це можна пояснити тим, що франчайзинг в Україні почав розвиватися порівняно нещодавно, а саме зі здобуттям нашою державою незалежності у 1991 р. Нормативно-правовий акт, який першим закріпив положення щодо договору франчайзингу, є Цивільний кодекс України, проте варто зазначити, що особливістю вітчизняного правового регулювання є використання категорії «договір комерційної концесії», що за сутністю повністю відповідає франчайзинговій угоді. У цьому контексті важливим є проведення правового аналізу такого договору і надання пропозицій щодо удосконалення національного законодавства у сфері регулювання відносин франчайзингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28319
Розташовується у зібраннях:Статті (ПРЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Eрофeeнко_Л.В..pdf353,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.