Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483
Title: Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Рожко В. І.
Keywords: стратегія
позиціонування
сегментування
конкурентні стратегії
маркетингове планування
Issue Date: 2022
Citation: Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (укр. мова)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28483
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
доп.план_поз.17_!Стратегiчний_маркетинг_Рожко_В_I_.pdf430,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.