Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorКузнецов О. В.-
dc.date.accessioned2023-01-04T16:49:16Z-
dc.date.available2023-01-04T16:49:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємства / О. О. Дзеніс, О. В. Кузнецов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 743-746.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу. Розглянуто процедуру впровадження цифрових тихнологій в міжнародну діяльність підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.titleЦифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенiс_Кузнецов.pdf1,22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.