Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525
Title: Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємства
Authors: Дзеніс О. О.
Кузнецов О. В.
Keywords: цифровий маркетинг
цифрові технології
маркетингова стратегія
Issue Date: 2022
Citation: Дзеніс О. О. Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємства / О. О. Дзеніс, О. В. Кузнецов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 743-746.
Abstract: В роботі розглянуто цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу. Розглянуто процедуру впровадження цифрових тихнологій в міжнародну діяльність підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзенiс_Кузнецов.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.