Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorСтакас А. В.-
dc.date.accessioned2023-01-04T17:06:33Z-
dc.date.available2023-01-04T17:06:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації / О. О. Дзеніс, А. В. Стакас // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 761-763.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних цифрових ехнологій в діяльності підприємства. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємствами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрова трасформаціяru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectуправління розвиткомru_RU
dc.titleМіжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенiс_Стакас.pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.