Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Title: Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації
Authors: Дзеніс О. О.
Стакас А. В.
Keywords: цифрова трасформація
міжнародний маркетинг
управління розвитком
Issue Date: 2022
Citation: Дзеніс О. О. Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації / О. О. Дзеніс, А. В. Стакас // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 761-763.
Abstract: В роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних цифрових ехнологій в діяльності підприємства. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємствами.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзенiс_Стакас.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.