Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Назва: Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні
Автори: Ларіна К. В.
Чернишова А. А.
Теми: бренд-активізм
бренд-комунікації
соціальна відповідальність бізнесу
фактори лояльності
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Ларіна К.В. Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні / К. В. Ларіна, А. А. Чернишова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 383-386.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність бренд-активізму як складової соціальної відповідальності бізнесу. Відзначено зміни, які відбулись в комунікаціях брендів під час війни. Описані фактори, які впливають на лояльність і вибір брендів українськими споживачами в умовах російської агресії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларiна,_Чернишова_тези_репозиторiй.pdf315,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.