Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28699
Название: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня
Авторы: Почуєва О. О.
Ключевые слова: маркетинг
освітній маркетинг
маркетингові комунікації
маркетингова стратегія закладу освіти
франдрайзенг закладу освіти
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Почуєва – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 10 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28699
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.68_Iнновацiйнi_маркетинговi_комунiкацii_в_освiтi_Почуeва_О._О..pdf691 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.