Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28699
Назва: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня
Автори: Почуєва О. О.
Теми: маркетинг
освітній маркетинг
маркетингові комунікації
маркетингова стратегія закладу освіти
франдрайзенг закладу освіти
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. Почуєва – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 10 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Управління навчальним закладом» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28699
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.68_Iнновацiйнi_маркетинговi_комунiкацii_в_освiтi_Почуeва_О._О..pdf691 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.