Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28727
Назва: Сингулярність соціального підприємництва
Автори: Салун М. М.
Панаетов Г. К.
Теми: соціальне підприємництво
сингулярність
функції підприємництва
обмеження соціального підприємництва
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Салун М. М. Сингулярність соціального підприємництва / М. М. Салун, Г. К. Панаетов / Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 849- 852.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто функції соціального підприємництва в економіці. Встановлено, що соціальне підприємництво – це альтернативний підхід або реакція на недоліки державних і традиційних неприбуткових програм. Встановлено обмеження соціального підприємництва: соціальне підприємство є «гібридною» організацією; існують обмеження в охопленні моделей соціального підприємництва; організації неприбуткового сектора керуються логікою дій громади, звичайний бізнес – ринковою логікою дій, а соціальні підприємці прагнуть поєднати ринкову та громадську логіку і, таким чином, можуть опинитися в невигідному конкурентному становищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28727
Розташовується у зібраннях:Статті (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Салун_Конференцiя_25.11.2022_р.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.