Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2900
Title: ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Гірник А. В.
Keywords: маркетингова діяльність
сучасні тенденції маркетингу
стратегічне та тактичне планування маркетингової діяльності
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гірник А.В. Планування маркетингової діяльності на підприємстві / А.В. Гірник // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 32 - 34
Abstract: Розглянуто сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства та сфор¬мовано завдання стратегічного та тактичного маркетингу підприємства на основі порівняння стратегічного та операційного підходів. Особливу увагу приділено перспективним напрямам розвитку маркетингової діяльності підприємства
Рассмотрены современные тенденции маркетинговой деятельности предприятия и сформированы задачи стратегического и тактического маркетинга предприятия на основании сравнения стратегического и операционного подходов. Особое внимание уделено перспективным направлениям развития маркетинговой деятельности предприятия.
The modern trends of business marketing activity are considered and the objectives of strategic and operational marketing of a company on the basis of comparison of strategic and operational approaches are defined. Special attention is paid to the prospective lines of development of marketing activity of an enterprise.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.