Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29076
Title: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Родіонов С. О.
Keywords: маркетинг
маркетингові концепції
потреби споживачів
маркетинг-мікс
маркетингові дослідження
комунікаційна політика
міжнародний маркетинг
Issue Date: 2022
Citation: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. С.О. Родіонов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 9 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29076
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.