Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29077
Название: Marketing: work sillabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level
Авторы: Grynevych L. V.
Rodionov S. O.
Ключевые слова: marketing
internet-marketing
marketing concepts
relationship marketing
marketing mix
consumer behavior in marketing
marketing research
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Marketing: work sillabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / comp. L.V. Grynevych, S.O. Rodionov. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 12 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29077
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.