Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29077
Назва: Marketing: work sillabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level
Автори: Grynevych L. V.
Rodionov S. O.
Теми: marketing
internet-marketing
marketing concepts
relationship marketing
marketing mix
consumer behavior in marketing
marketing research
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Marketing: work sillabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / comp. L.V. Grynevych, S.O. Rodionov. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 12 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Innovation management" of the first (bachelor) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29077
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.