Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2908
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ІННОВАЦІЙНІЙ ОСНОВІ
Authors: Корецька О. Б.
Keywords: маркетингова стратегія
сучасне підприємство
конкурентна боротьба
інновація
інноваційний підхід
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Корецька О. Б. Формування маркетингової стратегії підприємства на інноваційній основі / О. Б. Корецька // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 75-77.
Abstract: Розглянуто важливість та необхідність формування маркетингової стратегії сучасних підприємств на інноваційній основі; визначено сутність поняття "інновації"; визначено основні характеристики інновацій та їх вплив на формування маркетингової стратегії.
Рассмотрены важность и необходимость формирования маркетинговой стратегии современных предприятий на инновационной основе; определена сущность понятия "инновации"; выделены основные характеристики инноваций и их влияние на формирование мар¬кетинговой стратегии.
This article describes the importance and the need for developing a marketing strategy of modern enterprises on the basis of innovation, the essence of the concept "innovation" and the main characteristics of innovations and their impact on the marketing strategy are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2908
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.