Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29168
Назва: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Алдошина М. В.
Теми: маркетинг
туристичний продукт
маркетингові комунікації
реклама
брендинг територій
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29168
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.527_!Маркетинг туризму 2022.pdf450,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.