Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29385
Title: Методика оформлення презентації проекту на behance (на прикладі дизайну LMS)
Authors: Грабовський Є. М.
Кірєєва Ю. О.
Keywords: презентація проекту
дизайн
Behance
Ui/Ux дизайнер
Issue Date: 2022
Citation: Грабовський Є. М., Кірєєва Ю. О. Методика оформлення презентації проекту на behance (на прикладі дизайну LMS) / Є. М. Грабовський, Ю. О. Кірєєва // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2022. - № 2 (65). - С. 78-95.
Abstract: Проаналізовано основні недоліки існуючих аналогів оформлення презентацій проектів на Behance. Запропоновано основні етапи методики оформлення презентації проекту на Behance (на прикладі дизайну LMS). Акцент в методиці зроблено на специфіці обґрунтування вибору структурних елементів, необхідних саме при розробці навчального веб-додатку (LMS), інформаційних блоків, елементів, приваблюючих увагу, правилах та порадах. Розглянуто практичну реалізацію запропонованої методики. Створено візуалізацію відносин людини з продуктом у часі. Сформовано основні положення визначеної концепції LMS. Виділено проблемні ділянки розробки веб-додатку проектів на Behance шляхом аналізу розроблених User Story. Розроблено модель Кано для визначення основного функціоналу LMS. Подано розроблені вайрфрейми декількох екранів LMS «Academy». якості форми реалізації дизайнерських ідей обрано Wireframe. Розроблено сторінку одного курсу з переліком модулів та домашніх завдань. Також створено сторінку з переглядом вебінару в вигляді конференції. Проведено тестування прототипу та виявлено недоліки в логіці продукту. Практичним результатом є розроблений дизайн інтерфейсу навчальної веб-платформи (LMS) «Academy» та його презентація на Behance.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29385
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Грабовський, Кірєєва.pdf4,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.