Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29396
Назва: Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Ларіна К. В.
Теми: брендинг
маркетингові комунікації
бренд-комунікації
архетипи бренду
позиціонування
диференціація
неймінг
бренд-дизайн
бренд-айдентика
бренд-бук
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. К. В. Ларіна – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 16 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29396
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.