Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489
Название: Study of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisition
Авторы: Halahan Ya. V.
Drahan O. A.
Zhyla G. V.
Ключевые слова: analysis
error
interference
mother tongue
target language
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Halahan Ya. V. Study of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisition / Ya. V. Halahan, O. A. Drahan, G. V. Zhyla // Вчені записки Тавірійського національного університету імені І.В. Вернадського Серія: Філологія. Журналістика. – 2022. – Вип. 33 (72). – Т. 1. –№ 6 – С. 165 – 172
Краткий осмотр (реферат): The aim of this work is to identify, analyse and classify Ukrainian students' interference errors in English and to formulate recommendations for solving this problem, including ways to improve interlanguage communication. The article traces five types of interference errors: grapho-orthographic, phonetic, semantic, lexical, and grammatical. The authors emphasize that mastering a foreign language at the B2 level for graduation is impossible without the ability to compare the facts of the native and foreign languages.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття_Галаган_Драган_Жила.pdf361,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.