Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489
Назва: Study of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisition
Автори: Halahan Ya. V.
Drahan O. A.
Zhyla G. V.
Теми: analysis
error
interference
mother tongue
target language
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Halahan Ya. V. Study of Typical Mother Tongue Interference the Process of Second language Acquisition / Ya. V. Halahan, O. A. Drahan, G. V. Zhyla // Вчені записки Тавірійського національного університету імені І.В. Вернадського Серія: Філологія. Журналістика. – 2022. – Вип. 33 (72). – Т. 1. –№ 6 – С. 165 – 172
Короткий огляд (реферат): The aim of this work is to identify, analyse and classify Ukrainian students' interference errors in English and to formulate recommendations for solving this problem, including ways to improve interlanguage communication. The article traces five types of interference errors: grapho-orthographic, phonetic, semantic, lexical, and grammatical. The authors emphasize that mastering a foreign language at the B2 level for graduation is impossible without the ability to compare the facts of the native and foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29489
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Галаган_Драган_Жила.pdf361,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.