Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29503
Назва: Особливості використання фірмового стилю для закладів освіти
Автори: Сорокіна Г. В.
Мальцева М. А.
Теми: айдентика
фірмовий стиль
заклад вищої освіти
комунікація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Сорокіна Г. В. Особливості використання фірмового стилю для закладів освіти / Г. В. Сорокіна, М. А. Мальцева // International scientific journal : Grail of science. - № 27May, 2023with the proceedings of the: Science of post-industrial society: globalization and transformation processes : V correspondence International Scientific and Practical Conference, held on May12th, 2023. - NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine)LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria), 2023. – С. 139-143.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті питання використання фірмового стилю для сфери вищої освіти, зазначено основні принципи створення фірмового стилю. Проаналізовані особливості впливу айдентики на потенційного абітурієнта за допомогою дизайну та реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29503
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокіна Г.В., Мальцева М.А._стаття.pdf314,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.