Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29504
Назва: Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівлі
Автори: Пластовець А. О.
Сорокіна Г. В.
Теми: внутрішні комунікації
корпоративна культура
внутрішній PR
корпоративні комунікації
роздрібна торгівля
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Пластовець А. О. Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівлі / А. О. Пластовець , Г. В. Сорокіна // International scientific journal : Grail of science - No 25. – 2023. with the proceedings of the : Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences : V Correspondence International Scientific and Practical Conference, March17, 2023. - NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine)LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria), 2023. - С. 60-64.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено поняття термінів «комунікація» та « внутрішня комунікація», виділені різновиди внутрішньої комунікації, охарактеризовані їх особливості в межах торгово-роздрібних підприємств та наведені практичні приклади покращення корпоративної культури, які мають вплив на зовнішню діяльність організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29504
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокіна Г.В.,Пластовець А.О._стаття.pdf232,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.