Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29625
Назва: Удосконалення соціальної реклами з використанням зарубіжного досвіду
Автори: Білько М. В.
Теми: соціальна реклама
світовий досвід
рекламне законодавство
перспективи розвитку
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Білько М. В. Удосконалення соціальної реклами з використанням зарубіжного досвіду / М. В. Білько // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 23-25.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто методи врегулювання та фінансування соціальної реклами в Україні та розвинутих країнах світу з метою покращення української соціальної реклами. Як результат зазначено, що в країні може працювати одна з зарубіжних моделей, але варто враховувати конкретні умови України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29625
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Билко.pdf245,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.