Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗагородня Є. О.-
dc.date.accessioned2023-06-07T20:47:24Z-
dc.date.available2023-06-07T20:47:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗагородня Є. О. Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту / Є. О. Загородня // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 60-62.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628-
dc.description.abstractТези присвячені доведенню доцільності використання застосунків у просуванні рекламних продуктів в умовах глобальної діджіталізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламний продуктru_RU
dc.subjectзастосунокru_RU
dc.subjectмобільний додатокru_RU
dc.subjectпросування рекламного продуктуru_RU
dc.titleДоцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продуктуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_y.zahorodnia.pdf317,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.