Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Назва: Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту
Автори: Загородня Є. О.
Теми: реклама
рекламний продукт
застосунок
мобільний додаток
просування рекламного продукту
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Загородня Є. О. Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту / Є. О. Загородня // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 60-62.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені доведенню доцільності використання застосунків у просуванні рекламних продуктів в умовах глобальної діджіталізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_y.zahorodnia.pdf317,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.