Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29632
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІльясова Н. О.-
dc.date.accessioned2023-06-07T21:10:03Z-
dc.date.available2023-06-07T21:10:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІльясова Н. О. Особливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищі / Н. О. Ільясова // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 65-71.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29632-
dc.description.abstractСьогодні стрімкий розвиток інформаційних та комунікаційних технологій поставив перед медіакомпаніями нові виклики та загрози. Щоб успішно функціонувати та отримувати прибуток, медіакомпаніям потрібно розвивати свої бізнес-моделі. Всі вони мають свої особливості в залежності від поставлених цілей та завданьru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбізнес-модельru_RU
dc.subjectмедійне середовищеru_RU
dc.subjectмедіакомпаніяru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.titleОсобливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези_Ільясова Неллі.pdf171,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.