Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29632
Назва: Особливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищі
Автори: Ільясова Н. О.
Теми: бізнес-модель
медійне середовище
медіакомпанія
прибуток
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ільясова Н. О. Особливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищі / Н. О. Ільясова // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 65-71.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні стрімкий розвиток інформаційних та комунікаційних технологій поставив перед медіакомпаніями нові виклики та загрози. Щоб успішно функціонувати та отримувати прибуток, медіакомпаніям потрібно розвивати свої бізнес-моделі. Всі вони мають свої особливості в залежності від поставлених цілей та завдань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29632
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Ільясова Неллі.pdf171,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.