Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29639
Title: Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендів
Authors: Корольов Р. Ю.
Keywords: відеомонтаж
постпродакшн
реклама
рекламні ролики
Issue Date: 2023
Citation: Корольов Р. Ю. Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендів / Р. Ю. Корольов // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 95-98.
Abstract: Метою дослідження є визначення сучасних підходів щодо застосування обробки у рекламних відео. Основними завданнями етапу рекламного відеомонтажу є: систематизація матеріалів проекту, імпорт та компонування відео й фотоматеріалів; впровадження інструментів обробки; накладання озвучення. Автор розглядає етап постпродакшну за основними фазами: композитинг; синхронне озвучування готового відео-матеріалу; кольорова корекція готового відео та робота над збалансуванням кольорів зображення; рендеринг та оптимізація відео для розповсюдження відео.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29639
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корольов Р._тези.pdf157,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.