Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29643
Назва: Особливості використання медіастратегії у просуванні соціальних організацій та проєктів
Автори: Лучко І. В.
Теми: медіапростір
некомерційна організація
медіастратегія
просування соціальних проєктів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Лучко І. В. Особливості використання медіастратегії у просуванні соціальних організацій та проєктів / І. В. Лучко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики: матеріали III Всеукраїнської студентської наукової конференції, Харків, 19 травня 2023 р. : тези допов. / ГО«Молодіжна наукова ліга».— Вінниця: ГО«Європейська наукова платформа», 2023. — С. 316-318.
Короткий огляд (реферат): Стрімкий розвиток та актуалізація соціальних ініціатив України ставить ряд нових викликів перед спеціалістами з медіамаркетингу. Наразі, для успішного просування, необхідні новітні стратегії та методи інформаційно-комунікаційних технологій в залежності від поставлених цілей та задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29643
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лучко_Ірина_тези.pdf294,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.