Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29647
Название: Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relations
Авторы: Чермолих З. Г.
Ключевые слова: public relations
PR
реклама
зв’язки з громадкістю
рекламне середовище
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Чермолих З. Г. Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relations / З. Г. Чермолих // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 183-185.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається роль комунікативних процесів у сучасному світі, а також значення Public relations (PR) як інструменту управління інформацією та взаємодії з цільовою аудиторією. Автор наголошує на тому, що зв'язки з громадськістю є важливим засобом досягнення стратегічних цілей компаній та підтримки їх репутації. Також вказується на необхідність планування комунікативних процесів та налагодження зв'язків з цільовою аудиторією для досягнення ефективного результату.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29647
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Чермолих Зоя (2) (1).pdf304,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.