Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29647
Title: Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relations
Authors: Чермолих З. Г.
Keywords: public relations
PR
реклама
зв’язки з громадкістю
рекламне середовище
Issue Date: 2023
Citation: Чермолих З. Г. Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relations / З. Г. Чермолих // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 183-185.
Abstract: У статті розглядається роль комунікативних процесів у сучасному світі, а також значення Public relations (PR) як інструменту управління інформацією та взаємодії з цільовою аудиторією. Автор наголошує на тому, що зв'язки з громадськістю є важливим засобом досягнення стратегічних цілей компаній та підтримки їх репутації. Також вказується на необхідність планування комунікативних процесів та налагодження зв'язків з цільовою аудиторією для досягнення ефективного результату.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29647
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Чермолих Зоя (2) (1).pdf304,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.