Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29649
Назва: Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послуг
Автори: Шершень В. В.
Теми: Інтернет-маркетинг
сайт
Інтернет-інструменти
просування в соціальних мережах
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Шершень В. В. Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послуг / В. В. Шершень, науковий керівник О. П. Просяник. // Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, Яремче, 18 листопада 2022 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. – С. 138–140.
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано роль та значення інтернет-маркетингу. Розглянуто особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для реклами автомобільних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29649
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шершень.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.