Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБестужева С. В.-
dc.contributor.authorГригор’єв І. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-11T19:28:28Z-
dc.date.available2023-06-11T19:28:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБестужева С. В. Теоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових досліджень / С. В. Бестужева, І. Р. Григор’єв // Modern scientific space and learning in special conditions : The XXII International Scientific and Practical Conference, May 05 – 07, 2023. - Toronto, Canada 2023. - Р. 64-69ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679-
dc.description.abstractУ статті наведено основні етапи проведення міжнародного маркетингового дослідження. Виявлено та узагальнено переваги та недоліки первинної та вторинної інформації для організації міжнародного маркетингового дослідження. Доведено, процес організації міжнародних маркетингових досліджень є безперервним, постійним, так як зовнішнє середовище функціонування компанії є не тільки мінливим, а й непрогнозованим.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectміжнародне маркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectорганізаціяru_RU
dc.subjectметодиru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectетапиru_RU
dc.subjectпослідовністьru_RU
dc.subjectзовнішнє середовищеru_RU
dc.titleТеоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових дослідженьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бестужева, Григор'єв_тези.pdf276,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.