Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679
Title: Теоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових досліджень
Authors: Бестужева С. В.
Григор’єв І. Р.
Keywords: міжнародне маркетингове дослідження
організація
методи
інформація
етапи
послідовність
зовнішнє середовище
Issue Date: 2023
Citation: Бестужева С. В. Теоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових досліджень / С. В. Бестужева, І. Р. Григор’єв // Modern scientific space and learning in special conditions : The XXII International Scientific and Practical Conference, May 05 – 07, 2023. - Toronto, Canada 2023. - Р. 64-69
Abstract: У статті наведено основні етапи проведення міжнародного маркетингового дослідження. Виявлено та узагальнено переваги та недоліки первинної та вторинної інформації для організації міжнародного маркетингового дослідження. Доведено, процес організації міжнародних маркетингових досліджень є безперервним, постійним, так як зовнішнє середовище функціонування компанії є не тільки мінливим, а й непрогнозованим.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бестужева, Григор'єв_тези.pdf276,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.