Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29694
Title: Види маркетингових стратегій на міжнародному ринку
Authors: Литвиненко А. О.
Леонтьєва В. С.
Keywords: стратегії
маркетингові стратегії
міжнародний ринок
Issue Date: 2023
Citation: Литвиненко А. О. Види маркетингових стратегій на міжнародному ринку / А. О. Литвиненко, В. С. Леонтьєва // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності : матеріали IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 10-11 травня 2023 р. – Запоріжжя, 2023. - С. 251-253.
Abstract: Маркетингові стратегії є важливою складовою будь-якого бізнесу, який прагне досягти успіху на міжнародному ринку. Міжнародний ринок є складним, з різними культурами, мовами та вподобаннями споживачів. Тому для компаній важливо розробити ефективні маркетингові стратегії, які допоможуть їм проникнути на нові ринки, збільшити свою частку ринку та отримати більший дохід. Отже, міжнародний ринок пропонує підприємствам широкий спектр можливостей для росту та розширення. Щоб досягти успіху на цьому ринку, вкрай важливо мати добре продуману маркетингову стратегію. Від цілеспрямованих стратегій зростання до стратегій скорочення, кожен підхід має свої унікальні переваги та проблеми. Важливо вибрати правильну маркетингову стратегію, яка відповідає цілям, ресурсам і цільовому ринку компанії. Вибравши відповідну маркетингову стратегію та ефективно її впроваджуючи, підприємства можуть досягти успіху та зростання на міжнародному ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29694
Appears in Collections:Статті (ПіТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.