Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГордієнко Н. О.-
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T19:10:15Z-
dc.date.available2023-06-12T19:10:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГордієнко Н. О. Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг») / Н. О. Гордієнко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 30-31ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730-
dc.description.abstractВ тезах розглянуто значення ефективного маркетингу в успішній діяльності бізнесу на прикладі ТОВ «Метторг». Досліджено стратегії та інструменти маркетингу, які допомагають підприємствам привертати увагу клієнтів, збільшувати продажі та зміцнювати свою позицію на ринку. Через аналіз конкретних методів, таких як сегментування ринку, розробка маркетингових стратегій, просування товарів та послуг, а також залучення й утримання клієнтів, досліджено, як ТОВ «Метторг» використовує ефективний маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectефективний маркетингru_RU
dc.subjectпідприємницька діяльністьru_RU
dc.subjectстратегії маркетингуru_RU
dc.subjectінструменти маркетингуru_RU
dc.subjectпросування товарівru_RU
dc.subjectзалучення клієнтівru_RU
dc.titleЕфективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг»)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гордієнко_тези.pdf477,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.