Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Title: Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг»)
Authors: Гордієнко Н. О.
Тимошенко К. В.
Keywords: ефективний маркетинг
підприємницька діяльність
стратегії маркетингу
інструменти маркетингу
просування товарів
залучення клієнтів
Issue Date: 2023
Citation: Гордієнко Н. О. Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг») / Н. О. Гордієнко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 30-31
Abstract: В тезах розглянуто значення ефективного маркетингу в успішній діяльності бізнесу на прикладі ТОВ «Метторг». Досліджено стратегії та інструменти маркетингу, які допомагають підприємствам привертати увагу клієнтів, збільшувати продажі та зміцнювати свою позицію на ринку. Через аналіз конкретних методів, таких як сегментування ринку, розробка маркетингових стратегій, просування товарів та послуг, а також залучення й утримання клієнтів, досліджено, як ТОВ «Метторг» використовує ефективний маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Appears in Collections:Статті студентів (ПіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гордієнко_тези.pdf477,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.