Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Назва: Формування ефективної системи просування продукції підприємства
Автори: Коротенко А. С.
Тимошенко К. В.
Теми: просування продукції
підприємство
маркетинговий мікс
канали збуту
позиціонування бренду
реклама
цифрові канали
стратегічне планування
аналіз ринку
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Коротенко А. С. Формування ефективної системи просування продукції підприємства / А. С. Коротенко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки : збірник тез доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 9 червня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 25-27.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто основні складові ефективної системи просування, такі як реклама, продажі, відносини зі споживачами та інші маркетингові інструменти. Досліджено основні аспекти, стратегії та інструменти, що сприяють успішному просуванню продукції на ринку. Особлива увага приділяється стратегічному плануванню та аналізу ринку для ефективного формування просувальної стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коротенко_тези.pdf298,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.