Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Title: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Authors: Бестужева С. В.
Маткава Д. Ю.
Keywords: міжнародний маркетинг
міжнародна маркетингова стратегія
формування
реалізація
процес
розвиток
Issue Date: 2023
Citation: Бестужева С. В. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / С. В. Бестужева, Д. Ю. Маткава // Scientific trends, solutions, theories and methods of development : The XXIII International Scientific and Practical Conference, June 12 – 14, 2023. - Bilbao, Spain, 2023. - Рр. 70-74.
Abstract: В статті проаналізовано існуючі методичні підходи до формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення даних підходів запропоновано послідовність формування міжнародної маркетингової стратегії, охарактеризовано етапи її реалізації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Бестужева, Маткава.pdf277,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.