Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29785
Title: Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війни
Authors: Ларіна К. В.
Keywords: бренд-комунікації
комунікаційний процес
бренд-дискурс
війна в Україні
Issue Date: 2023
Citation: Ларіна К. В. Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війни / К. В. Ларіна // Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, 27 квітня 2023 р. : тези допов. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. – С. 57-59.
Abstract: Розкрито сутність бренд-комунікацій як соціального процесу, який має психологічний вплив на аудиторію, її поведінку та сприйняття. Наведено перелік практичних аспектів, які треба враховувати брендам під час побудови соціальних та маркетингових комунікацій в умовах війни. Вони були визначені відповідно до складових лінійної моделі комунікацій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29785
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Ларіна.pdf344,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.