Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29835
Назва: Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в Україні
Автори: Благун І. І.
Гриневич Л. В.
Теми: маркетинг
стратегія маркетингу
маркетинговий аналіз
конкурентоспроможність
сільськогосподарські підприємства
ринок землі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Благун І. І. Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в Україні / І. І. Благун, Л. В. Гриневич // Економіка та суспільство. - 2023. - № 47. - С.1-6.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду питання підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підпри- ємств в умовах трансформації земельних відносин в Україні. Прийнятті низки законів спрямованих на рефор мування земельних відносин стало викликом для більшості сільськогосподарських підприємств. В першу чергу це пов’язано зі змінами, які відбуваються на ринку землі, тобто у зовнішньому середовищі. Для отримання переваг у конкурентній боротьбі необхідно мати чітке уявлення про свої можливості, сильні та слабкі сторони і найголовніше знати як невілювати вплив можливих загроз тобто контролювати внутрішнє середовище – по друге. Виходом з цієї ситуації є розробка маркетингової стратегії підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29835
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.