Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057
Назва: Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Автори: Панчук А. С.
Теми: маркетинг
стратегічний маркетинг
маркетингові стратегії
стратегічне планування
план маркетингу
маркетингові дослідження
маркетингові інструменти
стратегічний аналіз
матриця
альтернативи
стратегічний набір
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 303 РП !Стратегічний маркетинг_Панчук.pdf342,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.