Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанчук А. С.-
dc.date.accessioned2023-09-19T14:03:41Z-
dc.date.available2023-09-19T14:03:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПсихологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectмаркетингова поведінкаru_RU
dc.subjectпсихологія споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectвплив на споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleПсихологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз. 314 РП_Психологія споживачів в маркетингу_Панчук.pdf349,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.