Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук А. С.-
dc.date.accessioned2023-09-19T14:03:41Z-
dc.date.available2023-09-19T14:03:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПсихологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectмаркетингова поведінкаru_RU
dc.subjectпсихологія споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectвплив на споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетингові інструментиru_RU
dc.titleПсихологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз. 314 РП_Психологія споживачів в маркетингу_Панчук.pdf349,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.