Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070
Title: Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Панчук А. С.
Keywords: маркетинг
споживачі
маркетингова поведінка
психологія споживача
маркетингова інформація
вплив на споживача
маркетингові дослідження
маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Citation: Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 10 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30070
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.