Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30141
Назва: Адаптивність навчального процесу як фактор підвищення ефективності навчання
Автори: Гоу Кванденг
Теми: адаптивне навчання
адаптивні методи навчання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Гоу Кванденг Адаптивність навчального процесу як фактор підвищення ефективності навчання / Гоу Кванденг // Адаптивні процеси в освіті : збірник матеріалів 6-го Всеукраїнського наукового форуму з міжнародною участю; [за наук. ред. Г.В. Єльникової, М.Л. Ростоки; ред. з заг. питань: Л.О. Лузан, О.О. Почуєва, З.В. Рябова]. - Харків, Мачулин, 2021. - Вип. 3. - C. 57-58.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність адаптивного навчання, виокремлено п’ять складових ланок викладання. Розкрито адаптивні методи навчання, які ґрунтуються на персоналізованому підході і використанні технологічних продуктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30141
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоу Кванденг_Адаптивність навчального процесу_Тези_2021.pdf301,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.