Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490
Название: Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти
Авторы: Пушкар О. І.
Ключевые слова: мультимедійні навчальні комплекси
дуальна освіта
мультимедійні інструменти
технології електронних мультимедійних видань
цифрове мультимедійне середовище
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Пушкар О. І. Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти / О. І. Пушкар // Поліграфія і видавнича справа. – Львів: УАД. 2023. - №1(85). - С.101-122.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено і обґрунтовано концепції створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти. Проаналізовано основні проблеми формування освітнього простору дуальної освіти навчальних програм спеціальності «Видавництво і поліграфія». Гіпотеза дослідження: створення якісного освітнього простору дуальної освіти може бути досягнуто шляхом його реалізації на основі мультимедійного навчального комплексу (МНК). Обґрунтовано архітектуру МНК. Запропоновано використовувати у складі МНК особистісно орієнтовані мультимедійні дидактичні інструменти, створювані на основі STEAM-підходу, що підтримують діяльність студента. Запропоновано використовувати чотири види знань, відповідно до яких поставлені елементи компетентностей. Розроблено перелік мультимедійних інструментів і встановлена їх відповідність до категорій знань. Запропоновано множину критеріїв для оцінки якості МНК як мультимедійного продукту. Наведено приклади реалізації концепції для освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Пушкар.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.