Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490
Назва: Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти
Автори: Пушкар О. І.
Теми: мультимедійні навчальні комплекси
дуальна освіта
мультимедійні інструменти
технології електронних мультимедійних видань
цифрове мультимедійне середовище
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Пушкар О. І. Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти / О. І. Пушкар // Поліграфія і видавнича справа. – Львів: УАД. 2023. - №1(85). - С.101-122.
Короткий огляд (реферат): Розроблено і обґрунтовано концепції створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти. Проаналізовано основні проблеми формування освітнього простору дуальної освіти навчальних програм спеціальності «Видавництво і поліграфія». Гіпотеза дослідження: створення якісного освітнього простору дуальної освіти може бути досягнуто шляхом його реалізації на основі мультимедійного навчального комплексу (МНК). Обґрунтовано архітектуру МНК. Запропоновано використовувати у складі МНК особистісно орієнтовані мультимедійні дидактичні інструменти, створювані на основі STEAM-підходу, що підтримують діяльність студента. Запропоновано використовувати чотири види знань, відповідно до яких поставлені елементи компетентностей. Розроблено перелік мультимедійних інструментів і встановлена їх відповідність до категорій знань. Запропоновано множину критеріїв для оцінки якості МНК як мультимедійного продукту. Наведено приклади реалізації концепції для освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Пушкар.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.