Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490
Назва: | Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти |
Автори: | Пушкар О. І. |
Теми: | мультимедійні навчальні комплекси дуальна освіта мультимедійні інструменти технології електронних мультимедійних видань цифрове мультимедійне середовище |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Пушкар О. І. Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти / О. І. Пушкар // Поліграфія і видавнича справа. – Львів: УАД. 2023. - №1(85). - С.101-122. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено і обґрунтовано концепції створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освіти. Проаналізовано основні проблеми формування освітнього простору дуальної освіти навчальних програм спеціальності «Видавництво і поліграфія». Гіпотеза дослідження: створення якісного освітнього простору дуальної освіти може бути досягнуто шляхом його реалізації на основі мультимедійного навчального комплексу (МНК). Обґрунтовано архітектуру МНК. Запропоновано використовувати у складі МНК особистісно орієнтовані мультимедійні дидактичні інструменти, створювані на основі STEAM-підходу, що підтримують діяльність студента. Запропоновано використовувати чотири види знань, відповідно до яких поставлені елементи компетентностей. Розроблено перелік мультимедійних інструментів і встановлена їх відповідність до категорій знань. Запропоновано множину критеріїв для оцінки якості МНК як мультимедійного продукту. Наведено приклади реалізації концепції для освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30490 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КСіТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Пушкар.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.